keskiviikko 27. heinäkuuta 2016

Remonttipäivitys

No niin,niinkuin aina oli munkin remontissa aika monta muuttujaa...
Kylppäri ei meinannu millään kuivua,koska ulkona on ollu melkonen tropiikki.Se on hidastuttanut etenemistä plus kaikki muut jutut.

Okei,kylppärissä on vihdoin vesieristys ja huomenna alkaa(tai pitäisi alkaa) laatoitus.No sen näkee huomenna..

Tässä ennen/ jälkeen kuvia
Ja sitten keittiöön.Jonka remontointi on nyt kestänyt noin kuukauden.Mulla oli työmies joka sai lattian tehtyä,mutta sai aina jännittää että tuleekohan se huomenna vai ei.Joten oli pari viikkoa ettei keittiössä tapahtunut mitään.Ollaan siis oltu ilman juoksevaa vettä 3 viikkoa.Ou jea.No,kaikkeen tottuu.
Mutta kun löysin oikeat tyypit tekemään ei mennyt kun pari päivää niin
laatat oli seinässä...
Saumattu(ite tein)...
Ennen/jälkeen
Valokotelot..
Valot!!koteloihin..

Ja mikä parasta,tiskipöytä!
Uuh tää tiskipöytä on niin ihana ja käsityönä tehty mulle.Ja aivan ihana puuseppä sen toteutti.@grousehill_co instagramissa.Suosittelen jos joskus jotain puuseppää tarviitte!
Ja oon aina haaveillu tämmösestä ja valkosista puulattioista ja tiiliseinästä.

Hana on bauhausista,minkä putkimies haukku ihan paskaks.Taso oli Ikeasta ja allas myös.Seinästä puuttuu pari laattaa,koska siinäkin oli pari muuttujaa...


Mutta tää on niin hieno et oon sitä tässä vaan tuijotellu ja fiilistelly.

Siinäpä päivitys.Vielä on PALJON tehtävää,mut hei,mä oon lomalla.

2 kommenttia:

  1. Mun kylppäri on nyt viikon kuivanut ja toinen viikko ainakin vielä edessä...
    Toi laatoitus on upea ja toi tiskipöytä!!!! Ihan MIELETTÖMÄN hieno!!!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa tulee ja kun oikean remppamiehenkin nyt löysit, saa varmasti jotakin aikaankin.
    Tuo tiskipöytä on hieno!

    VastaaPoista